bali har segt internet !!

skrev ett inlagg har igar som inte uppdaterades och nu orkar jag inte dra hela visan igen. men jag kan ju dra det lite kort och gott ! nar jag hade bloggat tidigt gar pa morgonen (det ni kunde lasa) sa borjade jag smaprata med en tjej dar inne! det slutade med att vi gick till stranden ihop och sedan flyttade in i samma rum :) sa nu delar vi boende och betalar typ 60kr var per natt ock vi har jate fin pol frukost och allt ar toppen ! sa jag var bara ensam pa bali i ca 1 timma innan jag hitade mig en ny vann. resa sjalv ar verkligen sa jakla kul !!

idag har vi varit uppe pa norra bali. vi gjorde en dagstur med egen guid egen bil med ac och egen chaffis tillsammans med 2 andra tjejer vi traffade vid polen igar, alla ar fran england och jag minnsa faktiskt inte sist jag pratade svenska. maste vara snart 2 veckor sedan. idag har i alla fall varit en fantastisk dag. vi har sett tempel, vattenfall och sma byar. allt detta for ca 150kr var och vi var ivag fran 8 pa morgonen till 7 pa kvallen! nu har vi just avnjutit lite mexikansk mat ihop och ar redo for sangen. i morgon ar det australian day och det firas stort har pa Bali for manga australienare ar har och firar semester nu sa imorgon ska jag utforska Balis nattliv :)

gaaaasp. maste krypa till kojs nu !
natt i natt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0