Ångesten är olidlig!!

Idag är min sista dag här hemma....änkte åkt hem till karlskrona nu på morgonen eftersom det var lämpligast tåg som gick då men min kära far tyckte att jag skulle stanna här hemma i huset och vila upp mig in i det sista nu när det är fint väder...så han kör mig till växjö senare i eftermiddag så tar jag tåget där i från...smidigt ! idag blir en lugn dag ute i huset..är strand satt, ingen bil ingen cykel och pappa är på golfbanan....

jag har varit ute på en joggingrunda och käkat frukost..nu tänkte jag ta med mig en bra bok, hoppa i bikinin och ta båten ut på sjön ! solsken idag ju :) när pappa kommer hem blir det lite grillning innan jag ska packa väskan...usch fy piss fan skit åååhhhhh morr !! vill inte vill inte vill inte åka här i från....så jäkla skönt att vara ledig, vara hemma och få allt serverat på silverfat och kunna göra precis vad man vill när man vill.....nere i karlskrona väntar jobb och träning....hurra....aja...när man väl har gjort sin första dag i verkligheten så kommer allt rulla på som vanligt..och jag har ju faktiskt några softa dagar framför mig på jobbet nu så det kunde verkligen varit värre, jag kommer ju kunna njuta av sol och bad trots allt...

nä nu ska jag ro ut på sjön och steeeka :)

later


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0