anklagad för utgång på väg till Agnes och Himlas dop!


Glada dopfirare, Maria, Andreas, Rickard jag, Robban och vår kära fotograf Dans pekfinger ;)

Kom nyss hem från dopet, är mätt och belåten!hehe..och som ni ser på bilden så hade jag klänning på mig dagen till ära och när jag idag på morgonen finklädd gick ner på waynes för att köpa en kopp kaffe innan vi skulle åka till kyrkan så träffade jag en man och en kvinna.....

mannen till mig : - jaha, där ser man, är det dags att stappla hem från festen nu? det var en lyckad natt antar jag?! mohahaha...

Paff han blev när jag svarade att jag faktiskt skulle på dop och att jag hade sovit hemma, nykter i natt !! ;)

nähä nu ska jag ut på nästa projekt idag...matchdax..inte alls sugen! känner mig lite hängig, lite seg i kroppen, nästan som om jag har en förkyldning på gång eller nåt....vi får väl se hur mycket vi får stryk med idag ;)



världens sötaste tårta :) kändes dock lite vemodigt när jag fick sticka kniven
i huvudet på Agnes för att ta mig en liten bit..

later

*smack

Kommentarer
Postat av: Lineen

sticka huvudet i henne sådär lindii inte snällt =) Antar du träffade Tobbe också? =) höhöhö

2009-09-02 @ 14:38:46
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0