back in town!

Jaha då var man tillbaka i sin lilla lya igen..här var allt som vanligt, blommorna har överlevt trots att ingen har vattnat dom :) duktiga ! jag var lite orolig..det enda som stör är några småflugor, jag hade glömt ta ut sopåsen innan jag åkte..suck..så nu har jag jagat flugor med en tidning..har lyckats slå ihjäl dom flesta men antar att dom säkert har lagt ägg så det lär väl komma fler...aja...det är ju en piss i havet om man jämför med min ångest...hehe...

att det alltid ska vara så förbaskat jobbigt sista dagen man är ledig ! när jag släpade väskan ut till bilen hemma i vetlanda innan fick jag tårar i ögonen, har haft en klump i halsen hela dagen...har verkligen haft det såå skönt och såå kul ! ville inte att det skulle ta slut..men det sägs ju att man ska sluta när det är som roligast så jag antar att tiden var inne :) fick bita mig i läppen för att inte börja böla när jag sa hejdå till pappsen på stationen...varför blev jag så jäkla blödig för ??! hmm... inte lätt att vara en blond liten tös på 22 bast i denna stora vida värld...Köpte mig en stor påse godis som jag smaskade i mig på vägen hem! jag struntade i mitt nyttiga liv för en sekund..är man ledsen så är man!!

nu när jag väl sitter här hemma i soffan känns det kanske inte riktigt lika jobbigt som jag trodde..har ju faktiskt bara en kort dag på jobbet i morgon, sen väntar sol och bad med anna och fredagen är jag ledig :) och om jag har fått fritt från jobbet dom dagarna jag har sökt nu i augusti ( har massa komptimmar jag vill ha ut )  så kommer jag bara jobba 3 dagar i veckan fram till september...det kan jag nog leva med ;)


Såhär fint hade jag det mina sista timmar hemma i småland :) tog vår lilla båt och rodde ut på sjön en runda innan jag la mig i trädgården och läste lite bok..när pappa kom hem blev det grillning och till sist tog jag mitt pick och pack och åkte tillbaka hit till karlskrona....

hörs i morgon!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0