bakom flötet...

God morgon bloggen ! det är ett under att jag står på benen idag efter gårdagens sjöslag ! sailet firades som aldrig förr med en bra början hemma hos Angelina innan vi drog ner till hamnen och avslutningen blev en natt på en segelbåt..kom nyss hem från mina bravader och har en hel del svarta luckor vilket gör att ångesten börjar krypa fram...vet att jag yrade nåt om någon bandy match och grejer...hehe..fick saker och ting bakom flötet om man säger så...mår i alla fall inte illa men risken finns att jag fortfarande är berusad..hehe..så när alkoholen går ur kroppen kanske man inte mår lika bra längre.ikväll är det i alla fall dax för ytterligare ett sjöslag..hur det går får vi ju se..antar att jag inte kommer vara så värst pigg i morgon! pricken äver i:et är att pappa ringde innan och beräknas vara i stan om 1 timma....kan man lixom inte ringa dagen innan och säga det??! panik...dax att slänga av sig partykläderna, duscha och borsta gaddarna för att möta upp pappsen....huuu....




*smack och tack !

Kommentarer
Postat av: Ullis

Snygging ;)

2009-08-16 @ 13:59:18
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0