bara 4½ timma kvar nu !!

phuu...tillbaka i malmö med röda ögon och stripigt hår, det börja kännas att man har jobbat sen 6.30! sitter åter igen på rast här nere i skåneland! nu med en påse center..tyckte att jag var väl värd detta denna dag även att det inte är helg..har gjort 13½ timmar nu av arbetsdagens 18! har inte hunnit med att käka nåt bra alls..bara frukt macka och nu center! usch...funderade ju på att dra på malmöfestivalen, ta en bit mat och spana på folk men känner att det är bättre att vila kroppen nu så man orkar hela vägen hem också...ska bli så jäkla skönt att vakna i morgon och vara ledig, ledig med en fetare plånbok :) nä nu måste jag trycka i mig lite mer center så jag får energi för när mitt tåg lämnar malmö 21.28 antar jag att det kommer vara fullproppat med folk från malmöfestivalen så jag lär ha att göra!! hejja hejja....

over and out


kvällens räddning.....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0