beachen nästa!

blev bara ett 40 minuters pass på gymet idag,sjukt varmt ! har även hunnit med 2 maskiner tvätt och jaga lite flugor :) nu är väskan packad så nu tar jag min brassestol och beger mig ner mot havet :) lovely...måste bara springa förbi pressbyrån först, köpa ett sånt där stick till läpparna med solskyddsfaktor i..hittar inte mitt och om jag inte använder det så kommer jag att bränna upp läpparna! har ajg redan gjort 1 gång denna sommaren och det tycker jag räcker..satans ont gör det ! nä nu väntar brassestolen otåligt på mig, bäst att skynda ;)  tjingiis...

later

*smack

Kommentarer
Postat av: Anna Strid

Jag har bränt mina, aj vad ont det gör :(

2009-08-08 @ 00:39:00
URL: http://annastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0