bed time next


det var godare än vad det ser ut att vara..friteradkyckling och sötsur sås låg på min tallrik! :) smaskens..
avnjöd denna måltid hemma i angelinas kök tillsammans med henne och frida...



och såhär mycket mat fanns det kvar när vi var klara!! trots att vi åt tills vi stupade...dom snålar inte borta på thairestaurangen i alla fall !!

efter käket kollade vi på twilight !! asså....jag är ju förtrollad!! vilken film...bästa på länge! vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, vi kallade den en sexfilm med inslag av skräck blandat med lite romantik och tårar på slutet! härlig mix..nu sitter jag här hemma i soffan redo för sängen...men har sån satans magknip..till filmen smaskade vi såklart i oss godis och dippade lite chips..jösses..tur att man ska träna i morgon på morgonkvisten! phu....
kvällen var i alla fall till belåtenhet..skratt attacker i mängder! tack tack  brudar :)

nattis

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0