dricker mjölk !

tro det eller ej men Jag Linda Maria Therese Eriksson sitter hemma i soffan en lördagkväll som denna !! partyhumöret lös med sin frånvaro, huvudverk hade jag oxå och ingen fest som lockade så värst mycket så det fick bli att stanna hemma...funderade på att ta mig ett glas rött innan för att koppla av lite men var inte alls sugen ( vad har hänt? är jag sjuk? ) så det enda i dryckes väg jag har fått i mig denna afton är mjölk! skål :) kors i taket...

lite nytta har jag gjort nu på kvällskvisten eftersom det inte fanns nåt sevärt på tv..jag har nämligen rensat garderoben så jag får plats med allt nytt jag har köpt i veckan! :) och nyss var jag ute på en lite kvällspromenad med frida som oxå stannade hemma från utelivet idag..och vi kom fram till att vi faktiskt är ganska nöjda ändå..vad missar vi ikväll som inte har funnits eller kommer finnas ute någon annan kväll? utelivet ser exakt lika dant ut här från helg till helg! och jag ska ju åka på dop i morgon halv tio och då kan det  ju vara skönt om man är pigg och slipper bikta sig det första man gör när man stapplar in i kyrkan ;)

nu är det nästan dax för sängen! har faktiskt lite ont i halsen så jag beögver nog vila upp mig ordentligt nu så jag inte riskerar att blir sjuk!


lite nytt som nu ska fåplats i mitt lilla hem...


nattinatt

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0