en rastlös själ...

Morgonkvistens jobbpass är avklarat och frukosten likaså....

och NU...??!!

söker aktivering...jag kan inte gå en hel dag här hemma och vänta på att det ska bli kväll och träningen ska dra igång, den börjar kl fem.. tills dess är det ju hela 7 timmar som jag ska försöka slå ihjäl!! visst, jag har lite tvätt att vika och borde fixa naglarna..men är inte direkt sugen på något utav det! stan avverkade jag ju igår och nu ska jag fasen inte slänga ut mer pengar på kläder, augusti har varit extremt..skärpning fröken Eriksson!!

men vad gör man en mulen onsdag?! kom inte med nåt förslag som att spela kort eller se på film bara...har för mycket myror i kroppen för att klara av något sånt mitt på ljusa dan....nu skulle pappa varit här med golfklubborna......




jag tar väl tag i att vika tvätt så länge....


later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0