*>?#"@=+&%¤!!!

ÅÅÅÅÅÅH så trött jag blir på att förlora varje matchjäkel! visst mitt hjärta till laget är väl inte det största men det är bara sååå tråkigt att få stryk hela tiden när vi inte ens är så dåliga..men visst, det handlar ju om att göra flest mål, då vinner man ju sen spelar ju spelet mindre roll..man kan äga bollen hela matchen men gör man inga mål så vinner man ju inte...piss piss piss  tråkigt!!

ont i hela kroppen har jag med, tungsprungen plan eftersom det precis hade kommit ett skyfall innan vi började lira..fick en spark också precis över benskyddet, rakt på smalbenet..det bränner och pulserar i hela benet, snyggt blåmärke man kommer få, kul när man ska springa runt i kjol på jobbet i morgon, dom kommer med all säkerhet tro att jag har klantat mig på fyllan igen eller nåt..men så är icke fallet och i morgon börjar ju mitt ''nya liv'' också, hälsa och harmoni står på tapeten...fast eftersom jag var nykter denna helgen så kanske man kan ta en utgång nästa helg;) det beror på om jag ska hem till vetlanda eller ej..ska jag hem är det inte omöjligt att det blir lite festligheter! annars är det ytterligare en nykter helg som gäller!

med snuvig näsa och söndersparkat ben ska jag nu krypa till sängs där jag önskar att en varm famn väntade som lite tröst, ibland känner man sig verkligen ynklig..:)

over and out

*smack

--- förresten, såg att jag tidigare skrev Agnes och
Himlas dop i min rubrik, det ska ju naturligtvis stå Agnes och Hilmas dop! slinter lite på tangenterna ibland...det var dagens rättelse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0