fantastisk dag :)

dagen har spenderats ute på stumholmen med frida i solen :) riktigt kanonväder blev det idag ! så nu är man brun och fin igen :) härligt härligt....när vi låg där började vi drömma oss bort till allinclusive hotell i turkiet eller nåt så nu är jag riktigt sugen på att ta en sistaminuten i slutet av augusti eller början av september..har gjort det nu 3 år i rad..så det är ju nästan en tradition! och traditioner är till för att hållas...vi får väl se om man hittar något som passar plånboken, måste ju var lite sparsam..,man vet aldrig vad jag drar ut på för äventyr i vinter ;) om mina planer går som jag vill så lär jag behöva en hel del pengar då...... :)

nähä...nu är det dax att hoppa i uniformen..suck! aja, jag har köpt mig en bit mörk choklad som plåster på såren för att jag ska jobba kvällspass idag..ska bara ner till malmö o sen hem igen så det ska jag väl överleva...hemma halv tolv..kanske hörs då om jag inte totaldeckar när jag kommer hem...jobba kvällar är ju inte min starka sida....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0