grillkväll

jag genomförde min jobbdag och där hände inget mer spännande mer än att jag blev utbjuden på middag av en pendlare..hehe..men jag tackade nej och drog en vitlögn om en pojkvän här hemma ;) men han försäkrade mig om att han inte var svartsjuk och han inte hade något emot att dela mig med någon annan...men jag sa tack men NEJ tack..! annars var det inget speciellt denna lördag...trisst tid att jobba var det i alla fall...men nu har jag hunnit duscha och fixa lite, ska iväg och grilla ikväll :) mys ! sen får vi se hur natten slutar..boxen med rödvin följer med i alla fall... och fotbollsmatchen är inställd i morgon och jag är ledig.....  = fler glas vin till Linda !! :)

ha en trevlig afton där ute

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0