Hej bloggen !

Är triktigt trött på att datorn där hemma strejkar!man känner ju sig helt handikappad..och dåligt med uppdateringar här blir det ju oxå tyvärr.. ska göra något åt det i morgon tror jag, jag är ju ledig...

Aja igår efter träningen var det i alla fall onsdagsmys hemma hos fröken Eriksson fram till midnatt ;) så jag var kanske inte på bästa humör när jag gick upp idag 05.30 .. traskade bittert till jobbet som en riktig surmule!  Väl på tåget mötte jag mina kära pendlare..och guud vad jag är glad att jag har dom! det första jag fick höra var : god morgon, här kommer ju våran solstråle !! Hur glad blir man inte då lixom ?! :) vips så var bitterfittan innom mig som bortblåst och det fejkade leendet ( som man vissa dagar måste klistra på när man är på jobbet ) på mina läppar förvandlades genast till det äkta :)
Färden ner hit till malmö gick som en dans och nu har jag fixat och trixat lite med planeringen och redovisningen här på kontoret..ska snart gå och köpa mig en macka, har bara fått i mig ett äpple idag..vet inte riktigt vad det är som är fel för jag brukar ju vara hungrig helatiden och lite till....hehe...slutar 15.30 idag och då är det fotbollsträning som gäller! OM INTE jag tackar JA till att jobba till 00.30 inatt...yes ni hörde rätt..planeringen är i desperat behov av hjälp och frågade om jag hade lust att ställa upp och jobba ytterligare 8 timmar efter mitt 9 timmarspass idag..hhmm......vet inte hur jag ska göra faktiskt...kommer vara sjukt drygt men antar att dom kommer betala mig bra ;) har verkligen beslutsångest...men pengar är ju inte alls...men gaanska mycket !

Nä nu tror jag magen kurrar...

hörs kanske sen vänner!

*smack

Kommentarer
Postat av: Anna Strid

jobba och kräv dom på riktigt bra betalt ;)

2009-08-20 @ 13:29:05
URL: http://annastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0