hemmakväll...

som sagt, solen skiner, vinet ligger i kylen och jag börjar jobba i morgon kväll ett kort pass, plus att mitt lag i fotbollen har grillfest nu...men vad gör då jag hemma undrar ni säkert?! jag har ju alla förutsättningar för att gå ut....

usch nä...jag fick nog förra helgen i göteborg! mådde ju som en klubbad säl på söndagen efter nattens bravader och då bestämde jag mig att jag skulle var nykter, i alla fall i 1 vecka..hehe...slår på stort igen nästa vecka när det är Sailet här i stan..då blir det nog 2 dagars festande till och med så det är bara bra att jag sparar på mina krafter..men måste erkänna att man blir lite sugen när det är så fint väder.önskar nästan att det regnade ikväll ;)

fotbollen gick förresten hyfsat bra ! vi lirade mot ett lag i en division högre än oss så vi borde torskat med typ 0-5 men det blev bara 1-2 och vi var till och med bättre än dom, fast vi hade lite svårt att få in bollen i mål och det är ju det fotboll går ut på så vi var väl kanske inte bättre än dom trotsa allt..eller joo....spelmässigt var vi fasen det...jag spelade nästan hela matchen, utom 15 min. och dom nya skorna satt som gjutet idag med :) inte nåt skoskav alls....men i ljumskarna och låren däremot har jag ont så in i h**vete !! sååån träningsverk från fysträningen i torsdags och nu har man en match i benen med som vi spelade i stekande sol ! Pust stånk och stööön! hade behövt en rejäl massage nu....

nä nu är det dax för sommarkrysset på tv....känner mig som en pensionär! hehe..men detta är nyttigt för min kropp efter semestern med alkohol och sötsaker var och varannan dag..nu får man stå sitt kasst ;)

later


hemmakväll men lika glad för det :)
det mår jag bra av men lite choklad nu hade ju inte skadat ;)

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0