Hon som bara skulle köpa det nödvändigaste..


riktigt såhär glad var jag inte under min vistelse på stan idag...det blev jag dock efter att ha köpt mig en påse med center ( se påsen till vänster som jag håller glatt i ) för att trösta mig lite..spederade ytterligare ca 1600 idag och blev så jäkla trött på mig själv eftersom jag bara sprider mina pengar till höger och vänster hela tiden...sen skulle jag fixa det sista med dop presenten idag oxå men det gick åt pipsvängen och mitt tålamod höll på att brista..men med lite center i magen blev jag på bättre humör..eftermiddagen har spenderats hemma hos angelina där vi åt upp resterna från thaimaten igår..smaskens! sen kom frida förbi med lite plättar och glass som vi avnjöt med kaffe :) kom nyss hem, finfixad i håret, det är inte alla som har sin egna bobby inte :) men det har jag vid namn Angelina..så nu slipper man fixa frillan inför kvällens bravader...gilla :) men frågan är vad som egentligen händer ikväll egentligen...blir det utgång eller blir det den vita helgen....?!

hhmm...från och med måndag börjar i alla fall mitt nya liv med vita helger, hälsosam mat och shoppingförbud!!
så ikväll är det inte omöjligt att det blir utgång trots allt...måste ju passapå ;)


later

*smack

Kommentarer
Postat av: samuel

sommarflickan!!! shit pommes!

2009-08-29 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0