höst deppig redan??!!

Idag slog det mig, 2 veckor kvar av augusti = 2 veckor kvar av denna sommaren typ !! såg till och med att vissa träd redan ha börjat få gul/röda blad..tiden går så sjukt snabbt...visst kan september bli jätte fint med sol och så men det är ju ändå inte riktigt samma sak som sommaren lixom...

Antingen får någon jätte gärna stanna tiden just här och nu eller så kan någon jätte gärna dra fram tiden till november då jag förhoppningsvis beger mig till varmare breddgrader för sol fest och äventyr....

känner lite vemod idag på nåt sätt..fick mig lixom en tankeställare när jag såg trädens blad som påminde mig om vad som väntar...sommaren överlever man ju ganska lätt utan några direkta planer men när hösten smyger sig på så måste jag ha något mål att jobba mot för att inte bli rastlös, missnöjd och deppig! nä nu sitter jag här och grubblar för mycket...jag har ju faktiskt en plan för min höst ! går den igenom så klarar jag hösten galant :)

nu är det välbehövlig sömn som gäller efter en lång dag på jobbet och ett riktigt hårt träningspass ( bosu) och i morgon ska jag upp innan tuppen..03.30 ringer klockan! slutar jobba 8.30 så är det ledig helg som ska firas nere på sailet ! :)

*smack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0