hurra !

knappt bakis idag heller :) tjoho....farligt dethär...det är nästan bättre att bli tokbakis för då håller man sig i från flaskan i alla fall en helg eller två..aja...gårdagens festande var kanske lite segstartat men efter någon timma var man i form igen och vi dansade hela kvällen som aldrig förr ! idag slog jag upp mina två blå vid åtta tiden pigg som en lärka..mindre pigga var mina nattgäster..fick tillslut upp dom på fötter efter tio någon gång då vi drog ut på stan och käka frukost ! Nu har jag slumrat i solstolen en timma och ska möta upp bakisbrudarna för att få dagens dos av onyttigheter..pizza på olearys så klart !! bakis tradition denna sommaren....

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0