jag som skulle spara

jaha...ALLTID när man har bestämt att man ska spara pengar så hittar man nåt att spendera dom på..fick lite ångest! 1100 kr på ett impulsköp....ett par jeans..fast det var faktiskt längesedan jag unnade mig ett par så dyra ( för att ha nåt att skylla på , hehe ) men dom satt som en smäck! lite varmt att använda dom nu på sommaren dock..det är ju tråkigt men hösten närmar ju sig med stormsteg..nu har snart halva augusti redan gått....hhmm....
nu ska jag packa väskan, strax matchdax ! hejja hejja...har förbannat med träningsverk i röven nu, har blivit värre och värre ju längre dagen har gått så vi får väl se hur detta går..hörs ikväll..om jag inte är för arg efter matchen....blir lätt så ibland ;)



inte så bra bild på jeansen jag köpte
men orkade inte fota dom lägga in här..
och denna hittade jag på nätet...
i verkligheten är dom mer blå i färgen med ljusare slitning...


later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0