jobbat klart för dagen :)

Kom nyss ut ur en kokhet dusch! precis vad jag behövde..all min verk i nacken axlarna och huvudet släppte :) jag känner mig som en ny människa! nu dras jag bara med en lite snorig näsa men förhoppningsvis försvinner det idag oxå för jag orkar verkligen inte bli sjuk på rikitgt !! pest och pina..
nu borde jag egentligen betala mina räkningar, städa och tvätta men solen skiner och eftersom det bästa botemedlet mot att bli sjuk är att vila så funderar jag på om jag kanske ska lägga mig med en mysig kofta ( eller är det för varmt? ) i brassestolen en stund..få lite D vitaminer av solens strålar och kanske på köpet behålla lite färg... i ansiktet i alla fall..yes så får det bli..ut i solen och vila lite, sen blir det lunch med Angelina..räkningar och städ tar jag i eftermiddag innan det är dax för träning!

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0