jobblördag

För ungefär 12 timmar sedan käkade vi lite pizza på olearys och jag är fortfarande mätt !! hur är det möjligt ?! aja...vet att det inte är bra men jag hoppar över frukosten idag! inte hungrig för 5öre..får käka nåt när jag kommer ner till malmö sen, för dit är precis vart jag ska idag..

om ca 2 timmar kommer jag vara tvungen att klistra på det där fejkade smilet ( för jag är inte alls så speciellt munter över att behöva jobba 9.30-17-30 idag ) och vara trevlig på turen ner till skåneland..hurra hurra..en timmas rast i malmö, sen drar jag till kristianstad och har en timmas rast där innan jag gör mina 2 sista timmar hem till karlskrona...

17.22 landar jag här igen och då ska jag hem fort som attan och göra mig redo för kvällen..blir möjligtvis grillning..får se lite..ett glas rött hade i alla fall suttit på sin plats, vet att jag senast i typ måndags sa att jag skulle vila från alkoholen..hehe..och då hade jag faktiskt nästan bestämt mig på riktigt...men nu har jag kanske ändrat mig lite.. ;) det är ju faktiskt fortfarande sommar..och vin hör ju sommaren till !! så livet utan flaskan kommer nog få vänta till nästa helg eller september....

nähä om man skulle ta och göra sig redo för lite jobb....megasuck !!


denna bilden tillägnar jag mitt jobbpass idag...

later

*smack

Kommentarer
Postat av: Anna Strid

öh, vad menar du med det där? fråga först :)

2009-08-23 @ 21:23:12
URL: http://annastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0