JöSSes!!

inte minns jag att det var SÅ jobbigt att gå upp 4.30...usch! jag kan faktiskt erkänna att till och med fröken Eriksson var trött idag när klockan ringde..och sjukt omotiverad för att gå till jobbet, tur att det bara var 4½ timma...med dom timmarna var riktigt dryga! tur att jag är ledig i morgon !!!! större delen av styrkan på jobbet nu är faktiskt ganska trötta på allt strul..massa ny information, ändringar och skit som man får reda på i sista sekund så man knappt kan planera sitt liv utanför jobbet..aja...det reder väl ut sig snart hoppas jag! lön får man ju i alla fall :)

efter jobbet packade jag strandväskan och promenerade ut till saltö med anna, där spenderade vi 5 timmar..och 2½ av dom sov jag...hehe....det hör inte till mitt liv direkt att sova mitt på dagen men var verkligen helt slut efter jobbet idag..har ju blivit van vid att sova till i alla fall 6.30-7.00 under semestern..men snart är man väl inne i sina tidiga mornar igen :)

vädret var i alla fall till belåtenhet och i morgon ska det lapas sol igen ! lovely...vattnet däremot var fasen kallt..anna och jag plaskade runt där bland isflaken....nästan i alla fall....mycket kallare än var det var i juni-juli men man var ändå tvungen att hoppa i plurret eftersom det var så jäklans varmt att ligga och steka!

Nu ska jag inviga mina nya fotbolls skor som jag köpte hemma i vetlanda ! tjoho...fotbolls träning nästa ! kan behövas...semesterkilo hej då !!


fler än vi som steeeekte idag :)

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0