kickat igång träningsveckan !!

Vad händer hemma hos fröken Eriksson ikväll då ?
jo jag har precis laddat kroppen med keso, knäckebröd och grapefrukt efter 2 timmars träning..körde 2st 60 minuters pass idag..inget jag gör om..först ett pump pass som var pissjobbigt, instruktören var helt galen idag och envis som jag är så kan jag ju inte lägga ner vikterna och vila lite när det bränner i musklerna..hehe...blev helt slutkörd men det var bara att bita ihop för sen var det dax för 60 minuters Aerolates med, som är en salig blandning av pilates, aerobix, styrka och kondition..men instruktören på det passet var som tur väl inte lika speedad som hon på pumpen, så jag överlevde :) är en aningens stel i kroppen nu måste jag erkänna, bäst det går över tills i morgon för då är det serieprämiär med fotbollen och då ska jag kötta på innemittfälltet...hejja hejja..!!

Nu ska jag fixa lite med mina bilder i datorn och lägga över dom på USBminnet jag fick av jobbet idag :) kanske slänger in några fler semesterbilder på facebook med, det kan ju vara trevligt ,har ju ändå inte så mycket annat för mig nu ikväll...

over and out..


*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0