KK till frukost :)

 
Min promenad varade bara 30 minuter sen fick jag ett ösregn över mig och då skyndade jag mig in på waynes coffe och köpte en stor Kaffe och nu sitter jag med den framför nyhetsmorgon ( ett favorit program :) ) tillsammans med massa Keso..så det blev alltså Kaffe med Keso till frukost idag ( inget annat om nu någon fick snuskiga tankar efter att ha läst rubriken ;) ) smaskens...vet inte varför jag helt plötsligt har blivit beroende av keso...har aldrig gillat det innan, har gjort tappra försök för att lära mig äta det tidigare ( eftersom det ska vara så nyttigt när man tränar) utan resultat men igår när jag lunchade så beställde jag sallad med just keso till för att göra ytterligare ett försök och blev frälst! så 500g burken jag köpte igår kväll efter träningen är redan slut !! undra om man ska våga sig på att testa någon smaksatt keso nu..någon som har nåt tips på god smak, eller nåt gott man kan ha till sin keso?



*smack och tack

Kommentarer
Postat av: Anna Strid

keso med ananassmak är att rekommendera :)

2009-08-11 @ 10:49:20
Postat av: Lena Ljungberg

jag är med en fantast av Keso och speciellt till sallad men jag håller mig till den naturella. Ett tips är på knäckebröd tillsammans med kalkon. Mumma, nyttigt och gott!

2009-08-11 @ 10:58:02
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: Liinda

kalkon och keso lät du smaskens på knäckebröd ! :) stod faktiskt och höll i keson med annanas smak innan idag i affären men valde att prova den med fetaost och oliv i( hade ju inte läst era tips här då )..nästa gång kör jag den med annanasen anna :) kan bli smarrigt till frukosten ! tack tack :)

2009-08-11 @ 16:13:53
URL: http://liindas.webblogg.se/
Postat av: Robin

måste säga att keso päron är riktigt god ;)



bra grejer är också:

keso+hallon

keso+cashewnötter

keso+kanel

2009-08-11 @ 19:12:25
Postat av: Frida

Hej Linda! En på posten äter keso med fruktsallad, ser jättegott ut.. så testa.. ta favoritfrukterna. Låt hör sen vad du tyckte..

2009-08-11 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0