läggdax...

oj det blev rätt sent nu ändå även att jag inte festat ikväll...inte ofta jag är upp efter kl 00.00 då !! jösses...
aja jag har gjort lite nytta ikväll i alla fall, har rensat i min dator...skönt eftersom den är fullproppad...men även att jag resade så är den full nu igen, la in lite bilder från min semester nu..ska köpa mig en externhårdisk  nästa vecka tänkte jag så jag kan spara alla mina bilder där..det blir ju en hel del !! :)


Såhär såg det ut vid denna tiden förra helgen i göteborg :)
betydligt lugnare är det här hemma ikväll..och jag gillar det faktiskt!
längtar efter att vakna i morgon och INTE vara bakis ! tjohooo


God natt där ute

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0