LeDiG :)

Måndag morgon och jag är ledig! nice..ska strax bege mig ut på en liten promenad, har fastnat här i soffan, har kollat på resor eftersom jag inte kan släppa tanken på att dra iväg en vecka när hösten börja krypa sig på..men snart ska jag ta mig i kragen och hoppa i promenadskorna! inte så värst sugen idag egentligen men har ju inte något annat för mig nu på morgonkvisten direkt , får panik av att bara sitta inne, sjukt rastlös blir jag och på semestern blev det ju som sagt massa gottigheter och i helgen är det Sailet så då är det dax att vara onyttig igen, så kroppen tar nog inte skada direkt av att gå en liten promenad nu ;)

ett och två traska på.....

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0