Legally blond2

Jag genomförde träningspasset och överlevde..:) men det var hemskt i början..svetten pärlade sig redan innan passet hade dratt igång, av att bara bära fram vikterna! var helt kallsvettig, ömmade i alla musklerna men nu efterråt känns det faktiskt bättre..jag behövde komma hemmifrån lite och få frisk luft...nu slappar jag bara i soffan och kollar på legally blond2..inte någon favorit film direkt..men tidsfördriv nu när jag inte kunde träna hela kvällen...imorgon är det jobb hela dagen som gäller, om jag inte är sjuk vill säga...hoppas hoppas INTE !! fast vara hemma från jobbet hade ju varit skönt ;)


nä nu ska jag spara mina krafter och vila upp mig i soffan och se klart filmen!

slut för idag, tack för idag

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0