massmördaren Eriksson har varit i farten!

nu har jag jagat oinbjudna inneboende min lägenhet ! det är blod på tapeten och likdelar lite överallt...förbaskade flugor !! så jäkla vidriga..men jag har lagt ut fällor nu :) lite skal från en grapefrukt som jag har lagt i en påse, så i morgon när dom sitter där och smaskar i lungan ro så knyter jag ihop påsen och slänger den nere i soprummet :)

är nyss hemkommen från fotbollsträningen som var pest och pina idag ! lite uppvärmning och några passningsövningar men sen...... löpning i 30 minuter !! vi körde idioten, staffetter, grodhopp och massa skit !! jösses...frågan är om jag kommer kunna kliva upp ur sängen i morgon..och som grädde på moset spelade vi dom sista 30 minutrarna..då var man inte pigg i benen vill jag lova! huuu...det känns att man har haft semester! skorna satt i alla fall som handen i handsken :) inte ett endaste litet skoskav !! fotbollsskor brukar ju annars vara skit jobbiga att springain men dessa var som gjutna för mina små tassar :)

nähä....nu blir det inte mer bloggande för idag! gäsp...


*smack och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0