morgonstund har guld i munn

jag bara älskar lördagmornar...minns inte sist jag vaknade upp hemma i min egna säng, ledig, inte bakis och med strålande sol ute ! men idag hände det :) och jag snoozade från 7 till 7.30..helt fantastiskt att slippa gå upp när klockan ringer....

strax blir det en liten promenad, ska lämna tillbaka filmen vi hyrde igår och sen drar jag och tränar aerolates 9.30..sen väntar en dag på stan! har lite saker jag ska handla, parfym och hårsnoddar t ex. sånna saker man behöver, ska försöka hålla hårt i plånkan idag och inte slänga ut massa onödiga pengar på kläder och sånt...

sen är det kvällning och då hade jag ju bestämt att jag skulle göra ett nytt försök att hålla fingrarna borta från flaskan...men det ser inte så ljust ut..ALLA ska verkligen ut ikväll.hur kul är det att sitta hemma själv lixom? plus att det är löning, jag har en flaska vin på kylning, fint väder, sista helgen på sommaren, rockbaren öppnar igen, jag är ledig och man ska ju passa på att ha kul när man är ung....suck! jag vill egentligen inte ut! och då menar jag verkligen att jag inte vill !! hatar när man är helt förstörd när man ska till jobbet på måndagen med en ångest som följder med i ryggraden hela dagen...blää...sen ska jag ju faktiskt på dop i morgon plus att jag ska lira match oxå..borde verkligen stanna hemma ikväll..men som sagt, hur kul är det att sitta själv?!


antar att min lördagkväll kommer sluta såhär som alla andra har gjort...

aja..nu väntar promenadskorna på mig ute i hallen!

later

*smack

Kommentarer
Postat av: Hon

Men skit i att dra ut då, du behöver nog vara ifrån spriten!

2009-08-29 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0