Morning!

Då har man avverkat halva jobbdagen :) vaknade till och med 10 minuter innan klockan idag! pigg och glad..hur det nu är möjligt när klockan bara stod på 4.20..har rast i kristianstad nu och är lite smått nervös eftersom kaffeautomaten inte fungerar här!! vilket i sin tur kan innebära att min trötthet kommer att slå till nu på resan hem..aja klockan är ju inte mer än 9.30 när jag slutar idag så jag kan ju sussa någon timma i brassestolen om det skulle behövas :) sen blir det kanske dejt och dopp i det blå! kvällen kommer spenderas på fotbollsplanen där det vankas fysträning i 1½ timma...lagom sugen...där har ni min dag i alla fall..få se om vi kan höras senare eller om min dator där hemma fortfarande strejkar....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0