Morning !

Jaha då var det fredag och jag är ledig ! solen skiner så det lär bli en dag på beachen idag med dock är det ingen som kan följa med..jag kommer ju bli sjukt rastlös av att spendera mina schteeektimmar där själv..aja man ska väl inte klaga, jag slapp i alla fall mitt 9 timmars pass på jobbet idag :)

funderar på om jag ska vara så duktig och gå till gymmet nu på morgonkvisten...jag väljer mellan det eller städa, tvätta, mörda flugor och diska innan jag drar ut i solen..är inte så speciellt sugen på något ut av det men har inget bättre för mig och rastlös som man är så kan jag ju bara inte sitta här och vänta på att dra till beachen...

nää det får bli en promenad och gymmet ! lokomotion här kommer jag !

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0