myspys..

Sådär ja...då var dop presenterna fixade , vi blev riktigt nöjda, riktigt fyndigt :) berättar på söndag vad det blev..kan ju inte avslöja det här i bloggen idag för frida lär ju vara här och snoka ;)

nu blir det strax myskväll med frida (frisör frida) och angelina..vi ska hämta mat på thairestaurangen..mitt 3 besök där i veckan..hehe..sen hyra film också 3 gången...hehe..hoppas vi lyckas bättre med filmvalet än vad jag och samuel har gjort bara.. men har precis fått tips hemmifrån vetlanda, av Ida..jag tror vi kör på säkert kort och väljer någon av hennes rekomendationer..

FREDAGSMYS here we come!!

Här kommer den enda anledningen till att jag vill att det ska bli höst..
stövlarna jag köpte i malmö igår :)



från Zara ca 1000rixdaler :)

*smack


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaahhhhhhh men kuuuuuuuuuuull..... FAN vad snygga dom va:) BRA KÖP!!! TOK snygga.. Mu har jag vart här o snokat oxå...:) PÖSSSS

2009-08-28 @ 18:48:34
Postat av: Anna Strid

såg de också när jag va i Sthlm i helgen, grymt snygga, men köpte dom ej. Fanns tyvärr inte i båtens stl ;) ha en trevlig fredagskväll

2009-08-28 @ 22:32:34
URL: http://annastrid.blogg.se/
Postat av: Linda

tackar :) jag är nöjdare än nöjdast! jag hade tur och hittade ett par 36or till mina små tassar :)

2009-08-28 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0