Nya tag!

Hösten närmar ju sig som sagt med stormsteg! och varje höst känns nästan som ett litet ''mini nyår'' för mig..då får jag helt plötsligt alltid lust att ta tag i mitt liv, förändra saker och sätta upp nya mål ! sommarens lata dagar är snart förbi och nu ska planering bli prioritet så därför har jag nu köpt mig en kalender så jag kan lägga upp all min tid med jobb, träning måltider och framförallt så tänkte jag bokföra min ekonomi där i också, nu är det slut på fröken slösa, här kommer fröken spara :)


Det bästa är ju att man kunde välja framsida själv..detta får duga sålänge..en bild jag hittade i en av mina tidningar här hemma..tycker ändå att den passar väldigt bra ändå för den på minner ju mig om varför jag planerar och sparar :) resan i vinter :) hoppas hoppas hoppas jag får ledigt..annars går jag under!

Nu blir det lunch med Angelina innan det är dax att säga hejdå till samuel.. !

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0