ösregn!

ösregn på väg till jobbet innan idag..suck ! men resten av dagen ska det tydligen vara solsken..vågar man hoppas på det?! aja..även om det är solsken så kommer denna dagen kännas som ett ösregn i vilket fall...trodde inte att jag skulle känna såhär inför att säga hejdå..! tur att jag inte har en bil för då hade jag säkert kört efter upp mot norskagränsen ;)
nähä..nu blir det en stor kaffe, blev ju inte många timmars sömn i natt..det var ju filmkväll...sällskapet var underbart men filmen kunde ju dock varit en aningens bättre..vi kollade inte ens klart, så bra var den..i eftermiddag vankas det fotbollsmatch också, jag hoppade ju över träningen igår och förra veckan med..hehe..men som sagt idag ska man spela ;) nice.... nu rullar mitt tåg in..bäst att kila så man kommer hem !

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0