Phuuu*

svettigt värre !! nu ska jag hoppa in i duschen..är hyfsat nöjd med mig själv efter 1 timmas promenad i värmen plus att jag har torkat ur kylskåpet och köksluckor samt putsat mitt fönster där det var tuuusen likdelar från mördade flugor men nu är jag äntligen av med kräken :)

snart är det lunchdax med Johanna min kära kollega och kanske blivande reskompis...idag ska vi smida planer ! :) äventyr i stora vida världen står på tapeten ( om planeringen beviljar oss ledigt villsäga) i höst/vinter.... tjohoo...

fick förresten ett brev nu från vår VD på jobbet, han skickade ett USBminne på 8 GB till oss anställda för att vi har kämpat så bra nu i sommar med alla förseningar och skit..alltid nåt..sooom man har fått stå ut..i brevet förklarade han även att det kommer bli värre..hehe..eftersom dom nu ska stänga av stora delar av Malmö central fram till December..det ser man ju inte direkt fram emot..aja USB minnet kom lägligt i alla fall för nu kan jag lägga över alla mina bilder på det så datorn inte blir så jäkla seeeg!! :) tackar tackar

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0