Runnin' out of days

Sommaren lider mot sitt slut och idag har jag passat på att njuta in i det sista av den..det är inte bara sommaren som snart tar sitt pick och pack och drar utan även en favorit som flyr landet och drar till Norge redan i morgon..så efter att ha sovit i brassestolen och lapat lite sol 2-3 timmar efter jobbet så spenderade jag dagen på stadens gator med honom, det blev det godaste käket vi vet och lite sistaminuten shopping inför hans flytt och nya jobb...ikväll vankas det bio som får bli den sista dejten denna sommaren...tycker faktiskt det är lite tråkigt..till och med så tråkigt att jag ikväll struntar i allt vad träning heter och att jag ska upp med tuppen i morgon..lite trötthet har väl ingen dött av..det är det värt för ett biobesök i alla fall :) hoppas på en trevlig afton och att Norge bjuder på -26 grader varje dag så du tröttnar och flyttar hem hit igen ;)

innan det blir bio ska jag fixa lite med en grej inför söndag...ska ju på dop då ! :)

later


i lördags var säkerligen sommarens sista grillning oxå...om inte pappsen
drar igång grillen när jag kommer på besök nästa vecka.. :) ( om jag får ledigt vill säga)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0