Sailet har dratt igång :)


Efter träningen så blev det en snabb dusch för att möta upp Frida och Angelina, sen bar det av ner mot Sailet som gick av stapeln idag och självklart var vi där för att fira :) tjohooo!! dock väldigt lugnt..satte oss vid ett bord, lyssnade på bandet som spelade och kollade på folk, Frida och Angelina fick sig lite mat i magen med, själv sitter jag här nu med knäckebröd och keso (smak feta oliv) var faktiskt riktigt sugen på det när jag kom hem..yaammie :)
Som ni ser på bilden ovan så välkomnades jag extra varmt till Sailet i år  med en helt egen skylt, bara till MIG :) måste vara för min succe last year..haha..och i år blir det livat igen !

nähä..lite chill i soffan nu sen väntar en mega tråkig dag i morgon...jobb hela dagen och sen hinner jag i princip bara med lite träning på kvällskvisten innan det är dax att hoppa i säng igen för fredagens jobb...suck !! men sen är det ledighet hela helgen lång :)

*smack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0