segast!

En kaffe och ett knäckebröd med keso, det är vad fröken Eriksson har petat i sig! är inte hungrig för 5 öre...men lite choklad sugen är jag allt..huvudverken bärjar smyga sig på och det börjar märkas att det inte blev så många timmars sömn på båten i natt...


Min kära far har anlänt nu men är hos farmor, jag är dock inte så sugen på att dra dit, dåligt barnbarn som jag är..får nästan lite skuldkänslor..men men..

med risigt hår i en toffs och röda ögon ska jag nu bege mig bort till angelina och resten av tjejerna för att gå igenom nattens bravader! käk på stan lär det också bli så småningom...sen ryktas det om gummibåtsrace på stumholmen kl 16.00 det måste man ju nästan se..hehe...känns dock lite avlägset att det ska festas ikväll igen, men när man har sänkt dom två första glasen så känns det nog bättre :) det är ju som sagt bara sailet 1 gång om året ;)

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0