skål och välkommen

som sagt idag börjar det nya livet vilket innebar att jag sparade
mina pengar idag på lunchen med Angelina och käkar hemma sen..
idag köpte jag mig bara en juice med massa Cvitamin:) 
ett försök att bli kvitt min täppta näsa som bara blir värre..
börjar fundera på om jag kommer klara av att träna ikväll..
men ibland blir man ju faktiskt bättre av att träna..
fast igår var det nog inte så smart att lira match, jag kände
ju faktiskt att jag hade en infektion eller nåt på gång i kroppen..
och så var ju också fallet..suck!
det enda som är bra med att vara täppt i näsan är att man inte blir sötsugen :)
passar ju bra nu i mitt nyttiga hälsosamma liv !

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0