sleeeeeten!!

Soffan, min kära soffa...guuud så skönt att äntligen sitta här!! det ömmar i baksida lår och hela rumpan...nu är jag segast i stan !

det var en riktigt tuff match idag där vi torskade med 4-1 ...lite tråkigt att det var ett b-lag vi mötte som hade plockat med 8-10 a-lags spelare från högre division..dom hade inte med alla a-lags spelare på sin förra a-lags match så då kunde alla dom vara med i b-laget idag....det blev lite väl kämpigt för oss..men men...jag lirade 80 minuter, började som offensiv innermitt, gick till defensiv innermitt, till vänster yttermitt och hamnade till sist som mittback...hehe..så jag var runt lite överallt idag.funkade bra, men bäst var jag faktiskt som mittback idag där jag lirade hela andra halvlek..

Till kvällsmat nu så testade jag keso smaksatt av fetaost och oliv..den var riktigt god men tror den passar bättre till någon köttbit eller till sallad i stället för på knäckebröd som jag hade idag! fick några smarriga tips av er där ute som jag ska testa i veckan , man tackar man tackar! :) tänk att jag heltplötsligt bara blev helt kär i keso...en totalvändning bara sådär från ingen stanns lixom..! 

jag har faktiskt börjat äta massa saker de 2 senaste åren sen jag flyttade hemmifrån, som jag nästan hatade innan , som t ex majs, brockoli, halloumi ost, grapefrukt, spenat, bambuskott, nötter, grädde, kaffe, avokado och nu då keso! men fisk och svamp har jag fortfarande inte riktigt förstått tjusningen med..men en vacker dag så kanske till och med jag kan peta i mig en spättafilè eller kantarell macka utan att spotta och fräsa...men just nu känns det väldigt avlägset..hehe...

nähä...nu ska jag snart tänka på refrängen..jobb i morgon, 4.30 ringer klockan..inte så skönt kanske men desto skönare att jag slutar redan 9.30 :)

god natt


3 har blivit mitt nummer i år...men spelar fortfarande i grön/vita färger, precis som hemma i vetlanda ;)

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0