slutet på vistelsen i vetis...

DETTA INLÄGG SKREV JAG IGÅR MEN DET PUBLICERADES ALDRIG, INTERNET KRÅNGLADE......


Usch idag har ångesten smugit sig på lite....idag är min sista dag här hemma i vetlanda..någon gång under morgondagen så bär det av ner mot karlskrona igen och på torsdag är det jobb som gäller..suck ! men bara 4 timmar :) och på fredag fick jag ledigt mina 9 timmar, så det blir i alla fall en mjukstart...

Denna dagen har lixom alla andra av mina semesterdagar här i vetlanda, varit kanon :)
Steg upp med tuppen och käkade frukost innan vi körde till golfbanan jag och pappa där vi mötte upp Leif som följde med oss på dagens runda..och idag gick det riktigt bra...slängde inte klubban en endaste gång ! och bara EN svordom :)
Efter 9 hål lämnade jag dom andra två och tog en promenad hem till mammsen, vi gick på loppis och tog en kaffe..efter det lunchade jag med Henrik, Pär och Tobbe där efter spenderade jag lite mer av min semesterkassa, frågan är hur jag ska kunna få med mig all shopping hem i morgon..men men..den dagen den sorgen...

Har även hunnit med en fika med Ida och kvällen spenderade vi på speedwaybanan tillsammans med 5300 andra i vetlanda som hadehittat dit :) publikrekord ! Ida och jag var nöjda med kvällen vi slapp betala det dyra inträdet på 150 kr, vi flirtade lite så vi gick in för 50 kr var så vi unnade oss en varsin grillad korv i paus, smaskens..Det blev seger till VMS Elit och jag och Ida traskade gatt hemmåt...

Nu blir det läggdags..i morgon ska jag försöka njuta av min sista dag hemma i vetis ! tack alla nära och kära, jag har haft de tsuper bra !! förmodligen kommer jag hem en gång till innan sommaren är slut, över en helg eller nåt...

natt i natt


Har även träffat anna idag :) honoch erik gick tätt framför oss på golfbanan :)

*smack och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0