söndag !



När jag slog upp mina två blå idag fick jag för mig att jag hade varit ute inatt ( av ren vana lixom )och trodde att jag var bakis och undrade hur jag skulle palla gå på dop och fick megaångest! men sen insåg jag att jag aldrig gick ut igår och att jag var pigg som en lärka :) tjohooo! och det bästa av allt är att jag har en supersöndag att se fram emot! inte ligga hemma bakis och ha Ågren som bästa vän resten av dagen! nä jag ska först på dop och därefter blir det att lira match :) en perfekt söndag! annars kan söndagar vara ganska sega, så man kan nästan lika väl ligga hemma bakis men idag är en bra dag ! kanske dax att stryka klänningen..Maria hämtar ju upp mig om 1½ timma..nu fick jag lite stress, ska hinna duscha, stryka, fixahåret, käka frukost och nää nu hinner jag inte sitta här mer....hej så länge....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0