strax dax att ge sig ut på de 7haven igen..

Dagen har spenderats nere i hamnen med alla bakisbrudarna :) vi mådde efter omständigheterna förvånansvärt bra! Idag bjöd Sailet på, regn, sjömän från Visby, segling och karuseller så klart ! tjohoooo..jag fick mig en riktig åktur....


Glada karusellåkare innan turen upp i luften...


In the air..skrattade och skrek konstant hela åkturen...roligaste på länge..


och såhär mår man när man har åkt karusell en bakis dag ! haha....men det var det värt !!

Nu sitter jag i soffan mätt efter vårt lilla restaurangbesök nyss...idag blev det fläskfile klyftpotatis och rödvinssås :) smask! kollar ut på dom gråa molnen och känner för att spendera kvällen med en filt och godispåse..men hallå, det är ju lördag, här kan jag ju inte sitta! nä precis, ikväll bär det av till Henrik för fest..huuu...ska INTE bli full som en kastrull, det har jag redan avverkat denna helgen...

känner mig sjukt omotiverad för att rota i garderoben ikväll igen efter nåt att ha på mig, såååååå jobbigt! funderar nästan på att bara ta ett par jeans och nåt linne, skit tråkigt men det är ju pissväder ute..aja..önska mig lycka till nu, igår tog det ca 2 timmar att hitta rätt outfit...det har jag inte tid eller ork med idag.....att man alltid ska vara så omständig....

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0