suck !

Nåt har hänt med min dator..den är helt skum! internet funkar inte riktigt som det ska..det bara kopplar ner hela tiden så vi får väl se om detta inlägget publiceras...

Har i alla fall kommit hem från 2 timmars pest och pina! körde både styrka och kondition idag..1 timma pump och 1 timma power puls..precis som förra veckan! men denna gången var det dubbelt så jobbigt men det visste jag ju att det skulle vara eftersom man körde en 2dagars i helgen som var! fy...nu ska fröken Eriksson hålla sig borta från flaskan ett bra tag! den ska bara plockas fram i fall det är något speciellt som händer, om något ska firas eller kanske bara nåt glas rött till lite ost och kex här hemma i soffan nån myskväll...men inga mer sjöslag här inte, inte den närmsta tiden !! det känns så nu i alla fall..sen får vi ju se hur bra man kan hålla det ;)

Aja..nu har jag tagit mig igenom ännu en måndag ! skönt...ska upp i ottan i morgon! men ganska skönt ändå, slutar ju redan 9.30 :) nice!

over and out

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0