ut i solen :)

jaha då har man varit vaken i si så där 2½ timma..har hunnit gå en promenad ute i hettan, kändes som man var ute och traskade i spanien eller nåt..phu! men nu är benen pigga igen, träningsverken är borta! :)

har precis ätit en utsökt frukost....eller inte..det enda som fanns hemma var gurka tomat och ägg...jepp så det blev min frukost det!jag blev ju mätt men så värst gott kan jag ju inte säga att det var..hade ju inte varit fel med fil, flingor, rostade mackor med massa smör,ost och marmelad och ett glas oboy ! smaskens..aja..mitt alternativ idag var ju betydligt nyttigare i alla fall...alltid nåt bra med det dåliga...:)

nu ska jag packa strandväskan och bege  mig till stumholmen med Frida för att lapa lite sol in i det sista..det sägs ju att solen är på väg bort nu för ett tag ..suck..aja idag skiner den i alla fall och jag börjar inte jobba förren 16.30, jobbar kvällspass idag men men.. jag har i alla fall några timmar på mig att plaska och steka nu , det känns ju bra :)

hörs sen

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0