stuck in a moment

Fröken Eriksson har haft en konstig dag..humöret har pendlat upp och ner..har känt lite stress, ångest och vemod innom mig..kanske satte 18timmars jobb sina spår ändå..eller är det något annat..hmm... 

Bästa stunden på dagen, när jag mådde som bäst och kunde koppla av på riktigt var i alla fall här hemma i soffan med regnet utanför och kaffe som avnjöts med en favorit...Snäll som han är så kämpade han även lite med min dator så nu är onödiga program borta och Spotify är fixat  och används flitigt :)

Har nyss varit på olearys med angelina och frida där det blev ett glas vitt och lite pizza..trots bästa sällskapet och gott käk med dryck kunde jag inte riktigt koppla av, det är något som lixom skaver i mitt huvud...känner mig nervös för något som kommer hända tror jag....äh...eller är det bara hormonerna som spökar ;) 

Nu blir det några låtar med U2 innan det är dax att hoppa i säng! jobb i morgon..pissigaste tiden man kan ha..9.30-17.30..hurra en lördag lixom! tur man är ledig på söndag i alla fall...


ikväll skulle jag haft min lilla kiisse att kela med
när humöret åker berg och dahl bana..

natt i natt

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0