wiihoo !

God morgon ! då sitter man här en ledig fredag med sol, en fetare plånbok och en fungerande dator  (?) !! vet inte vad det är som har hänt med internet idag men fungerar gör det i alla fall ! och då är det ju bara att tacka :) jag är glad så länge det fungerar..datorn kanske bara behövde vila en dag för det fick den ju göra hela dagen igår eftersom jag spenderade 18 timmar på jobbet! kom hem 00.30 i natt men är ganska pigg idag trots allt..ska strax bege mig ut på en liten promenad, har vaknat typ 5 gånger i natt med kramp i benen så nu ska jag traska ut på en runda och känna hur benen känns och om det ska tränas i kväll eller ej..

hej så länge


en glad Linda :)

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0