ZzZzZzz :)

åååhh som jag har sovit i natt !! :) hela 8 timmar..det är inte ofta det händer i detta hemmet..i natt var det verkligen välbehövligt efter 2 nätter med minimal sömn och en fotbollsmatch som igår körde slut på mig totalt! så idag var det faktiskt skönt med sov morgon!

strax blir det att hoppa i uniformen och dra ner till malmö och där väntar en lång rast som ska spenderas på storstadens gator, nu ska jag sätta sprätt på lite av lönen men sen ska  jag försöka hålla hårt i plånboken ett tag..

slutar 16.30 idag och då blir det lite käk innan jag ska knalla iväg till träningen..skiter i fotbollsträningen, inte sugen för 5öre! tränan var skit sur igår efter förlusten och sa att vi endast skulle ta med löpaskorna till dagens träning!! men NEJ TACK säger jag då..jag lirar för att jag tycker det är kul och om vi ska straffas idag och bara löpa så skiter jag faktiskt i det ! så det blir lokomotion i stället :) ska köra ett bodycombat pass..pust och svett, jobbigt som bara den men ändå tuuusen gånger så roligt än att löpa!

nähä nu rinner tiden iväg här...dax att försöka göra sig lite fin!

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0