14000 feet

ooooooh vilken hemsk natt jag har haft. kande mig konstig hela dagen igar. ont i halsen och helt slo. nar jag val krop till kojs fick jag extrem hosta, ont i halsen sa jag kunde inte svalja 38.4 i feber ( kanske inte later sa farligt men normalt ligger jag pa 36.4) jag var kokhet men anda fros jag och packade pa mig plagg efter plagg. madde kasst och beslutade mig tillslut att ta en alvedon. jag tar verkligen bara det i nod fall. och detta var ett sadant. jag borjade bli yr och var helt matt i kroppen men efter en halv alvedon ( tog bara en halv, tar jag en hel deckar jag typ, hehe) och lite vatten gick hostan over och jag lyckades halvsova kanske hogst 3 timmar.

sen var det dax, det var dagen D !! 6.30 skuttade jag upp och tog febern, den var borta..hurra hurra. sen var det bara att vanta. vanta pa bussen som skulle plocka upp mig och kora mig till min julklapp som jag kopt mig sjalv. mitt SKYDIVE !! det hogsta i australien slog jag till med :) det skuma var att jag itne ens var radd, yes ni horde ratt. jag vet inte vad det var med mig. hela planet var fullt med killar som alla var nervosa och dar satt lilla jag, blond ensam tos fran sverige helt oberord..hehe! eller oberord kan jag ju inte saga att jag var. men jag kande ingen radsla, jag var bara sa jakla glad!! visst nar vi kastade oss ut genom planet blev man nervos for en sekund och det pirrade i hela kroppen men det var bara sa jakla harligt. gar lixom inte att beskriva!! :) tjohoooo. I made it !! fucking awesome. det basta tycker jag ar att jag akte dit och gjorde det helt sjalv med. jag ar saaa nojd med mig sjalv. tur att jag valde att hoppa tidigt pa morgonen for vi var det sista planet som fick aka upp idag. det var sa pass starka vindar. vi klarade oss precis >) men lite blasigt var det allt..hehe..

nu sitter jag pa ett internet cafe, har svin ont i halsen sa jag kan knappt svalja. har blivit smittad av 2 andra tjejer pa vart hostel som har samma skit. itne direkt forkyldning utan nat annat som jag inte varit med om forr. dom kakar medicin men jag ska vanta lite och se om det gar over. som vanligt. precis som min pappa. tar bara till hjalp om det verkligen krisar, envis som man ar.. aja. febern ar borta i alla fall. det blev 2 timmar pa stranden och nu ska jag nog ta en liten ice cream har hort att det ar bra nar man har ont i halsen, eller hur ?? ;) hehe...forsokte forresten lagga in bilderna fran dagen sky dive men det funkade inte. har en film pa det oxa men den funkade inte heller. hoppas det ar datorn det ar fel pa och inte min skiva :( da blir jag bara saaaaa ledsen !! far testa i en annan dator sen..


daligt kort, hoppsa skivan funkar i en annan dator. dar ska det vara betydligt roligare bilder :)


detta lilla planet drog upp oss 14000 feet. lovely !!

over and out

~ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0