australien ar hett pa manga satt

svett svett svett. jag sager bara svett !! phuuu! det ar sa varmt att jag inte vet vart jag ska ta vagen. inte kallt i havet ,inte kallt pa vart hostel inte kallt i skuggan. gaah!

vi bokade buss upp mot cairns och  boende idag pa morgonen och nu sitter vi och vantar pa avresa. var en svang pa stranden men man kokar av varme sa 1 timma fick vara nog. det svalakade inte ens att ta en glass. man ska verkligen inte klaga men snart kommer jag ha forvandlats till en stor pol ! har lust att slanga mig i havet men dar simmar tydligen hajar sa det blir inget med det idag tyvarr. men det hade i och for sig inte svalkat sa mycket anda.

svetten ar inte mitt anda bekymmer idag. kollade pa boendepriser i sydney over jul och nyar, 400-600 kr for 1 natt pa hostel, det ar sjukt !! hoppas tomten kommer med en hel hog av pengar i ar ! sen har jag fatt mail om nytt schema val till jobbet. fyy,...det var inget alls som passade mig i smaken. inget rent morgonschema fans det sa jag kommer att fa jobba blandat morgon och kvall..fy ! jag vill INTE hem och annu mindre nu nar jag vet att jag kommer vantrivas pa jobbet. hoppas man kan losa det pa nat satt. tur att jag har 3 manader kvar innan jag ska hem och knega!!

na nu ska jag ut och kolla laget med vara andra reskamrater fran kanada och norge.

take care




kort fran seglingen. jag och johanna ute pa var sin kant tillsammans med vara norska reskompisar i mitten :)

*L.E

Kommentarer
Postat av: carrow

Linda VAD brun och fin du är! Knappt så man ser dej, om de inte vore förditt blonda svall ;) ha det nu så bra KRAM CARROOW

2009-12-02 @ 15:25:31
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: norrmannen

norge rockar ju har jag sagt!

2009-12-04 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0